Po zakończeniu wdrożenia otaczam klienta opieką serwisową.
Opieka serwisowa polega na pomocy użytkownikom programu w sprawach bieżących oraz na rozwijaniu programu przez wdrażanie nowych funkcjonalności.
Opieka serwisowa może być świadczona na podstawie Umowy Serwisowej lub na zasadzie doraźnej. Umowa Serwisowa gwarantuje stałe stawki realizacji prac, dostępność konsultantów i określony czas reakcji na zgłoszenia.
Obsługuję też klientów u których wdrożenie odbyło się przez innych parterów Comarchu. Z różnych powodów nie byli on zadowoleni z dotychczasowej obsługi i zgłosili się do mnie.
Opcjonalne składowe umowy serwisowej:
- Postanowienia ogólne
- Ryczałt miesięczny – więcej godzin za mniejszą cenę i gwarancja dostępności
- Monitoring poprawności danych
- Gwarancja czasów reakcji (SLA)
Informacje dotyczące ogólnych zasad realizacji usług zawarte są w załączonym dokumencie.